▬ Perginya Seorang Sahabat ▬
Wednesday 24 October 2012 • 10:35:00 pm • 0 comments
Assalamualaikum ☺
Kembali update belog . Seperti apa yang korang nampak , tajuk hari ney 'Perginya Seorang Sahabat' . Em , agak mencabar emosi time aku nak menaip ney . By the way , aku baru je kehilangan seorang kawan yang bagi aku memang tak ada pengganti . Dia sentiasa sabar dengan perangai aku , tahan dengan baran aku , selalu tenangkan aku bila aku marah . Susah sangat nak cari kawan yang sanggup ada dekat sisi saat kita susah . Tapi bila senang , tak payah panggil pon dah terpacak dekat depan .
Serious , memang terasa kehilangan dia . Terasa hidup aku sunyi tahap ghaban . Still terngiang-ngiang dekat telinga pesanan terakhir dia :

#aku nak kau belajar pandai-pandai , elok-elok ! Aku tau SPM kau 3A ke atas !
#Perangai tu ubah sikit , kalau aku dah tak ada nanti siapa nak reda kan marah kau ? Buang baran kau!
#Tak kira dekat mana aku sekalipun , jauh atau dekat , aku akan sentiasa ada dengan kau .
#Jaga diri baik-baik , jaga maruah .
#Bawak-bawaklah kurangkan minum Coke tu ! Kencing manis kau nanti !

Aku mintak maaf sebab tak dapat balik Seremban ):
Tiba-tiba teringat pulak ayat dalam cerita GERIMIS MENGUNDANG ! 'Apa yang aku alami , adalah apa yang telah kamu alami <3

Mungkin kali ney terjadi pada aku , besar kemungkinan akan terjadi pada korang . Cuma sabar and tabah je yang mampu atasi kesedihan . Tak semua yang indah itu akan kekal selamanya . Bak kata orang yang patah akan tumbuh dan yang hilang akan berganti . Tapi tak pada aku , kawan seperti dia memang tak ada gantinya (:

Aku doakan semoga kau tenang dekat sana , Zafuan (: Kau kawan yang terbaik !

# FRIENDS ARE LIKE BALLOONS , IF YOU LET THEM GO , YOU CAN'T GET THEM BACK . SO I'M GONNA TIE YOU TO MY HEART . SO I WILL NEVER LOSE YOU <3 #

OLDNEW
This owner ♥
Thanks for coming :)


Welcome


Assalamualaikum , Annyeong ! Oppa , Unnie ~ Welcome to My Page Of LIFE . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me DAEBAK ! :p
[ GOMAWO ]

Chatting here ♥
Leave your comment , please :)


Awesome people ♥
Thanks a lot for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Chrome
Owner blog: Fhaesza Isa

Remember!!dont remove this section!!