Home Sweet Home ^_^
Sunday 15 July 2012 • 11:10:00 pm • 0 comments
Hari ney dan semalam aku dah start stay rumah baru :) Ada lagi barang-barang yang belum angkat . Just angkat yang penting-penting je dulu :) Alhamdulillah dah ada rumah sendiri , tak payah nak menyewa lagi . Aku pun sekarang pergi sekolah dah tak naik bas :) Dua tiga kali jugaklah aku fikir . Kalau aku naik bas , kesianlah pulak ayah nak menanggung . Sebulan dah nak dekat RM50 . Duit sebanyak tu boleh beli lauk untuk seminggu , tak pun sebulan bagi yang bujang lah kan ^_^ Bak kata pakwe aku lah kan , "siapa suruh duduk cerok-cerok."

Dah lama gila aku tak update blog , classmate aku yang tegur . Dia cakap , "dah lama kau tak update blog kau kan?" Maklumlah zaman sekarang dah banyak laman sesawang . Sekarang ney aku dah semakin kamcing dengan satu chatroom ney Ungu Chat Room . Terbaik lah room ney , chatters pun peramah . Senang nak dibuat kawan . Lagi-lagi dengan budak perangai macam aku ney , memang huru-hara room tu ! Selama aku tak update blog ney korang ada nakal-nakal tak ? WAHAHAHA :D 

Eh ! Tahun ney aku mengalami sejarah yang akan berulang , EXAM CANDIDATE ! SPM tokk ~ harap-harap apa yang aku usahakan selama ney membuahkan kejayaan ^_^ After SPM nanti aku tak tau nak buat apa , plan aku nak cari kerja . Tapi kerja apa ek ? Jawapannya , adalah kerja yang halal *peace*

Tiba-tiba aku teringat satu RealityShow ney . Korang mesti tau punyalah , SHOWDOWN 2012 ! Pergh final hari tu memang aku dah sangka DEM LEPAK BOYZ mesti menang punya . Credit aku daripada RM10 , tinggal 35 sen je .Gara-gara obses mengundi DEM LEPAK BOYZ :) Tergeraknya hati aku nak mengundi ney sebenarnya datang daripada PERLIAN ibu aku :D Alhamdulillah DEM menang jugak . Tak sangka diorang boleh compete dengan PROJECT ELEMENTZ ! Gempak lah ^_^ Now , aku peminat setia DLB ! Yeah , make it BOOM , DLB ! 

OLDNEW
This owner ♥
Thanks for coming :)


Welcome


Assalamualaikum , Annyeong ! Oppa , Unnie ~ Welcome to My Page Of LIFE . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me DAEBAK ! :p
[ GOMAWO ]

Chatting here ♥
Leave your comment , please :)


Awesome people ♥
Thanks a lot for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Chrome
Owner blog: Fhaesza Isa

Remember!!dont remove this section!!