Datang Bila Memerlukan , Hilang Bila Diperlukan =='
Monday 16 July 2012 • 11:05:00 am • 0 comments
Pernah terjadi tak dalam kehidupan korang ? Aku rasa mesti pernahkan ? Tipu lah tokk kalau kau tak pernah kena ! Kalau ye pun kau tak pernah kena , mesti kau pernah tengok , kan kan kan ? Aku pernah kena ! Masa aku kena tu memang terasa macam aku dengan member-member aku ney macam sampah !

Ceritanya begini ..

Ada satu hari tu , class aku masuk makmal kimia . Sebab nak belajar kimia laa dekk ! Cikgu suruh kitorang buat group . Yang kitorang ney pulak pelik sikit , kitorang jenis macam berpuak-puak . Tapi kalau dulu , memang nampak ketara lah puak-puak tu . But now , aku tengok dah 1 Malaysia dah :) Kembali ke pangkal jalan -__-'

Masa tengah duduk sibuk-sibuk mencari ahli kumpulan , aku tengok muka kawan aku dua ekok ney ketat gila . Aku pun buat dek lah pada mulanya , manalah tau kod-kod bendera merah ke apa ke kan . Aku duduk pandang papan hitam , yang aku peliknya asal si F ney merayau-rayau ? Cari nama group ke ? Kitorang ney apa ? Tak kan tak nampak kod ? Tiba-tiba si F ney bersuara dia cakap dengan siapa pun aku tak tau lah kan , "Nah letak nama kau , aku carik yang boleh harap je , yang boleh buat kerja , bukan yang pemalas," Pergh ! Masa tulah member-member aku tangkap maut dengan dia . Apa kurangnya aku kan *peace*

Start daripada tu , kitorang memang anti dengan dia ! Aku tak pernah peduli kalau dia tak nak satu group dengan kitorang . Apa yang dia perlu buat just bagitahu kitorang yang dia tak nak satu group ! Itu je , tapi tak payahlah nak menghina . Saat tu aku rasa macam si F ney pentingkan diri sendiri . Tak pernah fikir perasaan orang lain . Jujur aku cakap , memang aku benci tahap gila babeng dekat si F masa tu . Si F ney masa tu macam datang dekat kitorang sebab kepentingan dia sendiri . Bila dia dah dapat apa yang dia nak , dia tinggalkan kitorang . WTFB !

P/S : Nasihat daripada aku , cari kawan yang betul-betul kawan . Kadang-kadang jadi terlalu peramah pun susah . Kawan sejati tak kan pernah tinggalkan kita , walau sesusah mana sekalipun keadaan dia . Kawan sejati akan sentiasa menemani segala kepahitan , dan akan tukarkan kepahitan tu menjadi sebuah kemanisan .

Aku bukan nak menghina atau mengungkit , cuma sejarah ataupun sesuatu yang boleh dibawa sebagai iktibar kita boleh kongsikan sebagai pengajaran kepada semua .

OLDNEW
This owner ♥
Thanks for coming :)


Welcome


Assalamualaikum , Annyeong ! Oppa , Unnie ~ Welcome to My Page Of LIFE . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me DAEBAK ! :p
[ GOMAWO ]

Chatting here ♥
Leave your comment , please :)


Awesome people ♥
Thanks a lot for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Chrome
Owner blog: Fhaesza Isa

Remember!!dont remove this section!!