aDuSh ! LomBap ea LaK aii Kao ney !
Friday, 27 January 2012 • 9:33:00 am • 0 comments
pelik betul fenomena sekarang ney . da tebal sangat agaknye molecule-II udara mey sampai line BEROKBAND pon tersenggut-II .
menguji kesabaran dan keimanan sang pengguna BEROKBAND ney ha ~
so annoying -_-"

Rabu lepas aku pegi MYDIN SEREMBAN 2 , pehh ! banyak gile jam , bangle ,and macam-II lagi lah accessorriesss nye . tak reti den nak koba . memang mata aku mase tu melilau-II macam orang kene histeria . orang-II yang memandang aku dengan mata serong tu , aku ucap kan 'AAK ?' 'SO ANNOYING !'
nikmat orang sedang bershopping memey lha macam ney . macam lu takde pengalaman pulak .

tengah bersemangat belek-II barang ( belek-II je , beli tak pon ) ,tiiba-II adik aku berkepit je dengan makteh aku . LUAR BIASA ney ! rupa-II nya dye takut . ade orang pakai hijab . "makteh-II . sinilah . adik takut "

LUAR BIASA bila adik aku duduk diam time shopping ^^
LUAR BIASA bila  adik aku tak pandang mainan ^^

haha ~_^ SUKA ~ alangkah bagus nya kalau hari-II ade orang pakai hijab . faktor inilah yang akan mengurangkan perbelanjaan yang membabitkan KANOK-II ^^

aigoo ~ WHAT SO EVER ^^

OLDNEW
This owner ♥
Thanks for coming :)


Welcome


Assalamualaikum , Annyeong ! Oppa , Unnie ~ Welcome to My Page Of LIFE . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me DAEBAK ! :p
[ GOMAWO ]

Chatting here ♥
Leave your comment , please :)


Awesome people ♥
Thanks a lot for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Chrome
Owner blog: Fhaesza Isa

Remember!!dont remove this section!!