....................... ( bunYiK SemuT )
Wednesday 7 December 2011 • 4:35:00 pm • 0 comments
assalamualaikum ^^
hurm ta jawab dose ! (jawab pat !) hoho
hurm aku na mulakan story horror aku . malam tadi . dalam lingkungan jam 1 pagi kod :O lebih kurang macam toe lha masa nye ^^

mase toe aku tenga feeling abes tengok tv , cite fuyoo magik . sambil-sambil toe tangan aku pon mule lha menaip-naip ^^ hah berchatting lha d fesbuk yg fofular toe .

dalam diam-diam aku feeling berfesbuk , tetibe rase na membesehh ( koncing lha ) ! pergh ! aku start lha bayang yg macam-macam ^^ aku bayang an kalo aku lalu na gy bilik air , enta-enta ade yg tenga tnggu aku ~_~ erghh soramm makk !

na menunjukkan yg aku ney berani , aku pon bangun lha . buad ta tao je ^^ skali biile da sampai ad bilik makcik aku yg kosong n gelap toe , aku da DUP DAP DUP DAP ! pergh ! potong line tol lha . aku baru je na tunjukk berani ^^ 
hah ! KEBERANIAN aku pon da mem'bye-bye' aku !
aku terpaksa buad keputusan . last skali , aku pon patahh lha balikk gy kejod an kaka aku yg tenga syiokk abess membute ^^

dlm tahan ta tahan , aku pon buad slumber dek je kejut dye .
aku da ta ingat lain da . yg ade dlm otak aku mase toe just na membesehh !

akhirnya . tercapaii lha impian aku . lega giile !! 
dalam kol 2 pagii , aku denga ade orang ketuk pintu . erghh ! takod giile ~_~

aku buad-buad lha batuk , saje na hilang an takod ^^ haha . pastoe teross senyapp . hah ! jgn men2 dengan aku ! hantu pon takod tao nan aku ! ahahaha ! 

untuk menghilangkan segala gangguan d ruma ini , sama-sama kita nantikan hari jumaat ini , jam aaaa jamm ....   errr d waktu malam ! ye d waktu malam ~_~ 

kita akhiri sesi kita dengan assalamualaikum dan selamat membaca ^^

hhohhohooo ~_~ 'DIA' BERADA D MANA SAHAJA ,MUNGKIN  'DIA' BERADA D BELAKANG ANDA !

Labels:


OLDNEW
This owner ♥
Thanks for coming :)


Welcome


Assalamualaikum , Annyeong ! Oppa , Unnie ~ Welcome to My Page Of LIFE . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me DAEBAK ! :p
[ GOMAWO ]

Chatting here ♥
Leave your comment , please :)


Awesome people ♥
Thanks a lot for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Chrome
Owner blog: Fhaesza Isa

Remember!!dont remove this section!!